Najważniejsze pytania
- Jak mogę zapisać się na studia podyplomowe?
Zapisu na studia dokonujesz online. Należy wypełnić formularz klikając w niebieski przycisk dostępny w prawym górnym rogu na stronie danego kierunku:
Wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz dokonanie opłaty wpisowej jest równoznaczne z rezerwacją miejsca.
Nie ma możliwości rejestracji telefonicznej lub drogą mailową.
- Czy informacje dostępne na stronie kierunku są aktualne?
Dokładamy wszelkich starań, aby dane prezentowane na stronie kierunku były aktualne (aktualizujemy informacje na bieżąco).
W razie wątpliwości lub informacji związanej z dostępnością miejsc, prosimy o kontakt z koordynatorem kierunku lub Centrum Studiów Podyplomowych:
3. Kiedy otrzymuję oficjalną decyzję o przyjęciu na studia podyplomowe?
Oficjalną decyzję o przyjęciu, umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz szczegółowy plan zajęć otrzymują Państwo drogą mailową po zakończeniu rekrutacji.
- Jak uzyskać fakturę VAT za dokonaną płatność za udział w studiach podyplomowych?
Aby uzyskać Fakturę VAT, prosimy o kontakt z SEKCJĄ NALEŻNOŚCI od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:
Tel. 61 854 62 08, – 60 51
e-mail: skk@ump.edu.pl
- Z kim kontaktować się w sprawie zmiany płatnika, wystawienia aneksu do umowy?
Prosimy o kontakt z Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:
e-mail: podyplomowe@ump.edu.pl
tel. 61 854 60 49, -60 09, – 60 20, – 61 61, – 62 34
- Czy można rozłożyć płatność na mniejsze raty?
Jeśli chcą Państwo zawnioskować o rozłożenie płatności na raty należy wypełnić załączone pismo:
Następnie wysłać je na adres Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego mailowo: podyplomowe@ump.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Coll. Maius, Centrum Studiów Podyplomowych, p. 003-004, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań
- Jak otrzymać zwrot nadpłaconego czesnego?
Nadpłata w opłacie czesnego zwracana jest Słuchaczowi na jego pisemny wniosek. Pismo, wraz z podaniem numeru konta, na które nadpłata powinna zostać zwrócona, należy przesłać na adres: Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego, pok. 003-004, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań.
- Czy Uczelnia nalicza odsetki za nieterminowe opłacanie czesnego?
W przypadku nieterminowego wnoszenia opłat (decyduje data wpływu na rachunek bankowy UMP) naliczane są odsetki ustawowe.
- Jak i gdzie mogę sprawdzić stan moich płatności?
Każdy słuchacz studiów podyplomowych może sprawdzić swoje płatności, w tym kwotę naliczonych odsetek, w systemie elektronicznym WISUS S.
- W jakich godzinach pracuje i gdzie się mieści Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego?
Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego jest otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15 i mieści się w budynku Coll. Maius, pok. 003-004 (parter), ul. Fredry 10 w Poznaniu.
- Czy będąc słuchaczem studiów podyplomowych otrzymam legitymację studencką?
Nie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa słuchacze studiów podyplomowych nie otrzymują legitymacji studenckiej. Studiując na studiach podyplomowych posiadają Państwo status słuchacza, a nie studenta.
- Gdzie znajduje się harmonogram i program studiów podyplomowych?
Zarówno program danego kierunku, jak i harmonogram zjazdów dostępny jest na stronie danego kierunku w zakładkach: Program i harmonogram:
Szczegółowe informacje dotyczące planu zajęć oraz formy odbywania zajęć (on-line, hybrydowo, stacjonarnie) przekazuje koordynator danego kierunku po zakończeniu rekrutacji.
Kontakt do koordynatora znajduje się na stronie danego kierunku z prawej strony.
- Jak zalogować się do systemu WISUS?
Logowanie do systemu WISUS następuje przez stronę:
https://uczelnia.ump.edu.pl/sso/
Login – indywidualny numer słuchacza podany w wiadomości o przyjęciu na studia podyplomowe, np. s100xxxx
Hasło – nr PESEL przy pierwszym logowaniu (hasło powinno zostać zmienione). W przypadku, kiedy nie pamiętają Państwo hasła, klikamy w link pod miejscem do logowania:
W przypadku problemów z systemem WISUS S
(Problemy z logowaniem do systemu i jego działaniem)
Dział Analiz i Rozwoju
Tel. 61 854 60 14, – 61 79
e-mail: dar@ump.edu.pl lub helpedsk@ump.edu.pl
(od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15)
- Jaki dokument otrzymam po ukończeniu studiów podyplomowych?
Po ukończeniu studiów otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych określone ustawą.
Wzór świadectwa – zał. 4 świadectwo B-C
- Czy Słuchacz studiów podyplomowych może korzystać z Biblioteki Głównej UMP?
- Czy Słuchacze studiów podyplomowych mogą liczyć na zniżki w hotelach w przypadku noclegów w pobliżu kampusu UMP (ul. Bukowska/Rokietnicka/Święcickiego)?
Pokoje typu economy i standard (obowiązujące ceny):
1 os bez śniadania 269 zł/doba
1 os ze śniadaniem 299 zł/doba
2 os bez śniadania 319 zł/doba
2 os ze śniadaniem 349 zł/doba
2 os z dostawką bez śniadania 379 zł/doba
2 os z dostawką ze śniadaniem 429 zł/doba
Parking w cenie 50 zł doba-konieczna wcześniejsza rezerwacja miejsca.
W terminach, w których cena dnia będzie niższa niż cena stała będzie obowiązywała dla Państwa cena dnia.
Kontakt w sprawie rezerwacji:
Adres: Reymonta 19, 60-791 Poznań
UWAGA!
Chciałbyś podjąć studia podyplomowe na UMP, ale nie mamy takiego kierunku na naszej stronie? Zgłoś nam swój pomysł na podyplomowe@ump.edu.pl