Zdobądź praktyczne umiejętności,
poszerzaj wiedzę i rozwijaj kompetencje
potrzebne na rynku farmaceutycznym!
Szanowni Państwo,
prowadzimy nabór na 4 edycję studiów! Początek zajęć planowany jest na 25-26.11.2023 r.
Studia trwają 2 semestry. Mamy już 60% miejsc zajętych.
Informacje szczegółowe (harmonogram zjazdów, program, opłaty) – zakładki poniżej.
Zapraszamy!
Uwaga!
Wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz dokonanie opłaty wpisowej jest równoznaczne z rezerwacją miejsca. Oficjalną decyzję o przyjęciu, umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz szczegółowy plan zajęć otrzymują Państwo drogą mailową po zakończeniu rekrutacji.
Patronat honorowy:
Aby skutecznie podejmować decyzje na trudnym rynku farmaceutycznym potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu, prawa i zarządzania. Osoby, które nie podejmują efektywnych działań prowadzących do poprawy wskaźników ekonomicznych i wizerunku reprezentowanego przedsiębiorstwa nie odnoszą sukcesu. Stąd nasza decyzja o wprowadzeniu do programu tematów dotyczących mechanizmów rynkowych opartych o najnowsze trendy związane m. in. z marketingiem internetowym, komunikacją interpersonalną i budowaniem trwałych relacji z otoczeniem.
Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji na rynku farmaceutycznym. Zajęcia prowadzone będą w nowoczesnej, przystępnej i praktycznej formie.
Zdobyta wiedza ułatwi managerowi zarządzanie zespołem i produktem oraz pozytywnie wpłynie na kompetencje związane z negocjacjami cenowymi oraz kreowaniem marki.
To wyjątkowe studia podyplomowe ze względu na jakość, program i kadrę oraz wysoce specjalistyczny charakter zajęć. Od osób pracujących w sektorze farmaceutycznym nieustannie wymaga się aktualnej wiedzy z zakresu znajomości narzędzi marketingowych oraz marketingu internetowego.
Otrzymane świadectwo ukończenia studiów podyplomowych to nie tylko potwierdzenie ukończenia studiów, ale będzie stanowić gwarancję przewagi konkurencyjnej Absolwenta w stosunku do innych reprezentantów branży.
Wybierając kształcenie podyplomowe kreujesz swoją przyszłość!!!
Oferujemy:
- najlepszy program modułowy oparty o najnowsze trendy rynkowe związane m.in. z e‑commerce, sztuczną inteligencją, własnością intelektualną, budowaniem marki i prawem farmaceutycznym
- wysoce specjalistyczny charakter zajęć, który zapewnia liczne grono wykładowców – specjalistów oraz managerów o niekwestionowanej pozycji na rynku farmaceutycznym z wieloletnim doświadczeniem akademickim
- zajęcia w atrakcyjnych formach: warsztaty (m.in. w pracowniach komputerowych), praca w grupach, dyskusje problemowe, studium przypadku, seminaria, wykłady
- świadectwo ukończenia studiów podyplomowych certyfikujące pozyskaną wiedzę i umiejętności praktyczne
- studia umożliwiające aplikowanie o nową pracę, oraz podniesie kwalifikacji w aktualnym miejscu pracy.
Zacznij studiować!
Zapraszamy!
Codzienne zmiany na rynku farmaceutycznym obligują nas do stałego poszukiwania nowych rozwiązań marketingowych i koncepcji zarządzania marką. Wypełniając lukę rynkową, na bazie doświadczeń naszej kadry, przygotowaliśmy aktualny i wysokiej jakości program studiów.
Jest on skierowany do farmaceutów pracujących w aptekach, hurtowniach farmaceutycznych i firmach farmaceutycznych, przedstawicieli firm i hurtowni farmaceutycznych, osób planujących swoją przyszłość zawodową w obszarze zarządzania na rynku farmaceutycznym i w opiece zdrowotnej oraz lekarzy i osób związanych z tematyką marketingu na rynku farmaceutycznym.
Zapraszamy do udziału w 4 edycji Studiów Podyplomowych „Marketing na rynku farmaceutycznym”!
Kontakt
Kierownik studiów:
dr hab. n. farm. Krzysztof Kus
e-mail: kkus@ump.edu.pl
Z-ca kierownika studiów:
dr hab. n. farm. Tomasz Zaprutko
e-mail: tomekzaprutko@ump.edu.pl
Katedra i Zakład Farmakoekonomiki i Farmacji Społecznej
Sekretariat Studiów Podyplomowych Marketing na Rynku Farmaceutycznym:
lic. Piotr Lerczak
Coll. Wrzoska, Centrum Symulacji Medycznej, ul. Rokietnicka 7
tel. (61) 845-26-80
fax. (61) 845-26-81
60-806 Poznań
e-mail: farmakoekonomika@ump.edu.pl
www.farmakoekonomika.ump.edu.pl
Informacje dot. rekrutacji – mgr Barbara Jaracz, tel. 61 854 60 20, -61 61, -60 09, e-mail: bjaracz@ump.edu.pl
TAGI: marketing, rynek farmaceutyczny, zarządzanie, prawo, sprzedaż, leki, komunikacja, wizerunek, Public Relations (PR), apteka, hurtownia, szpital, przychodnia, przemysł farmaceutyczny, suplementy diety, marki własne, badania i rozwój (B+R), merchandising, multifacing, negocjacje, cena, e‑commerce, Prospecting, promocja, marka, marketing społecznościowy, klient, pacjent, B2B, B2C, market access, farmakoekonomika, konkurencja, marketing internetowy
Uczestnicy:
- poznają zasady tworzenia nowoczesnego planu marketingowego, wdrażanie metod marketingowych, kształtowanie polityki cenowej, przewidywania potrzeb konsumentów
- odkryją nowości związane z rozwojem e-commerce i wykorzystaniem sztucznej inteligencji na rynku farmaceutyczno-medycznym
- poznają zasady negocjacji i mediacji, instrukcje związane z zarządzaniem produktem i marką oraz budowaniem wizerunku przedsiębiorstwa
- zgłębią zasady efektywnej komunikacji neuromarketingowej i wyszukiwania rynku zbytu
- rozwiną najistotniejsze kompetencje biznesowe determinujące sukces managera na rynku farmaceutycznym
- wezmą udział w zajęciach praktycznych – „case studies”, które wprowadzą słuchaczy w tajniki pozwalające zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku farmaceutycznym i nie tylko
- zgłębią zasady prawne działania rynku farmaceutycznego (system refundacyjny, e-recepta, ustawa o zawodzie farmaceuty) oraz systemu opieki zdrowotnej
Przewidujemy:
- spotkania z ekspertami z zakresu marketingu stosowanego na rynku farmaceutycznym
- „case studies” w oparciu o elementy Prawa Farmaceutycznego
- innowacyjność zarządzania rozwojem produktu na rynku medycznym
- interdyscyplinarność przedstawianych zagadnień
Studia przeznaczone są dla absolwentów uczelni wyższych pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i prawa na rynku farmaceutycznym i medycznym.
Program studiów jest w szczególności skierowany do farmaceutów i osób pracujących w aptekach, w firmach farmaceutycznych, hurtowniach farmaceutycznych i medycznych. Adresatami są także lekarze, ekonomiści i osoby działające w obszarze marketingu i innowacji, które planują swoją przyszłość zawodową w obszarze zarządzania na rynku farmaceutycznym.
Studia te ułatwią także prowadzenie własnej działalności gospodarczej oraz podniosą kwalifikacje osób aplikujących na stanowiska dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką w firmach farmaceutycznych czy w systemie opieki zdrowotnej.
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe wypełniają formularz elektroniczny (rejestracyjny) i załączają skan dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Zapraszamy do zapoznania się ze spotami reklamowymi i profilami studiów w mediach społecznościowych:
Dane kontaktowe w zakładce „Kontakt”.
Założeniem programu jest aktualizacja i pogłębianie wiedzy uczestników studiów w oparciu o trendy rynkowe, innowacyjne treści i atrakcyjne formy realizacji zajęć. Uczestnicy studiów podyplomowych będą mieli możliwość zdobycia lub poszerzenia wiedzy w obszarach marketingu internetowego, komunikacji interpersonalnej i budowania trwałych relacji z otoczeniem. Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji w opiece zdrowotnej.
Praktyczne aspekty zajęć wsparte będą wiedzą teoretyczną.
Dodatkową korzyścią będzie możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych.
Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym i trwają II semestry. Przewidziano 10 zjazdów weekendowych, które pozwalają na zrealizowanie 189 godzin dydaktycznych (32 punkty ECTS).
Ramowy program nauczania (zał. 1)
Harmonogram zjazdów – edycja 4 :
Semestr I
- 25-26.11.2023
- 16-17.12.2023
- 13-14.01.2024
- 3-4.02.2024
Semestr II – marzec 2024 r. – czerwiec 2024 r.*
- 2-3.03.2024
- 16-17.03.2024
- 13-14.04.2024
- 11-12.05.2024
- 25-26.05.2024
- 15-16.06.2024
*szczegółowy harmonogram na semestr II zostanie podany w późniejszym terminie.
Dokumenty do pobrania:
Warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia studiów jest uregulowana frekwencja oraz zdanie egzaminu dyplomowego.
4 EDYCJA
Opłata za 2 semestry zajęć dydaktycznych wynosi 6.490,00 zł, z możliwością dokonywania płatności semestralnie w dwóch równych ratach. Pierwsza rata będzie płatna do 13 listopada 2023 r., druga rata do 29 marca 2024 r.
Płatność za studia odbywa się na indywidualne subkonto wskazane w umowie podpisywanej pomiędzy Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu a każdym słuchaczem studiów po zakończeniu rekrutacji, tj. na początku października lub wcześniej, jeśli rekrutacja zakończy się szybciej (z powodu braku miejsc).
Istnieje możliwość płatności w mniejszych ratach.
Pracownicy UMP otrzymują rabat 10%.
Opłata wpisowa:
Opłata wpisowa (płatna na etapie rekrutacji): 500 zł – podlega zaliczeniu w poczet czesnego, ale nie podlega zwrotowi na etapie rekrutacji oraz w przypadku niepodjęcia studiów podyplomowych, względnie zrezygnowania z nich w pierwszym semestrze.
Opłaty wpisowego należy dokonać na konto Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:
56 1030 1247 0000 0000 4771 8000
z dopiskiem – Studia Podyplomowe Marketing, 4 edycja, imię i nazwisko słuchacza, KSP0000093
Akty prawne: